رفع یا کاهش سندرم روده تحریک پذیر​

رفع یا کاهش سندرم روده تحریک پذیر (IBS):
سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک بیماری رایج افراد مختلف می باشد که در روده بزرگ رخ می دهد. امروزه ثابت شده است که مصرف پروبیوتیک ها باعث کاهش یا رفع سندرم روده تحریک پذیر می شوند. در افراد مبتلا به این سندرم میزان بروز نفخ کاهش می یابد.
پروبیوتیک‌ها می‌توانند در درمان سندرم روده‌تحریک‌پذیر مفید باشند. مصرف روزانه حداقل ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون باکتری برای دست‌یابی به نتایج بهتر توصیه شده‌است . محصول سین بیوتیک پارسی لاکت که حاوی پروبیوتیک و پریبیوتیک می‌باشد. سین‌بیوتیک‌ها در واقع ترکیبی از پروبیوتیک و پربیوتیک هستند و می‌توانند در بهبود علائم آی‌بی‌اس بسیار مؤثر باشند. در ترکیب پارسی لاکت علاوه بر باکتری، نوعی قند به نام فروکتواولیگوساکارید وجود دارد. یکی از علل ایجاد آی‌بی‌اس می‌تواند بر هم خوردن تعادل میکروبی در روده باشد. فیبر سین‌بیوتیک پارسی لاکت پس از رسیدن به روده فعالیت خود را آغاز می‌کنند؛ باکتری‌ها شروع به بازسازی فلور نرمال نموده و فروکتوالیگوساکارید نیز که مواد غذایی اختصاصی باکتری‌های مفید روده است، شرایط رشد را برای باکتری‌های مفید مهیا می‌کند. سین‌بیوتیک‌ها نوع اسهالی آی‌بی‌اس را با بازسازی فلور نرمال و نوع یبوستی آی‌بی‌اس را با افزایش حرکات روده بهبود می‌بخشند. 

پست های مرتبط

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.